Eil. Nr. |
Magistrinio darbo pavadinimas | Mokytojo vardas, pavardė, kvalifikacinė kategorija |
1. | „Pianisto rankos ir teisingų skambinimo fortepijonu įgūdžių formavimas“ | Sonata Bazevičienė, vyresnioji mokytoja, muzikos magistrė |
2. | „Violončelės partijų ypatumai Dmitrijaus Šostakovičiaus kamerinėje muzikoje“ | Ana Čirkova, mokytoja, muzikos magistrė |
3. | „5–7 klasių sutrikusio elgesio mokinių savireguliacijos ugdymas teatru“ | Asta Daironienė, mokytoja, edukologijos magistrė |
4. | „Žaidimų integravimo į muzikines veiklas strategijos ankstyvajame amžiuje“ | Gabrielė Dambauskaitė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, mokytoja, edukologijos magistrė |
5. | „Mokinių mobilumo raida taikant interaktyviojo mokymosi strategijas 5 klasės muzikos pamokoje“ | Violeta Dumbliauskienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
6. | „Ansamblinio muzikavimo vaidmuo, stiprinant vaikų muzikos mokymosi motyvaciją“ | Rita Frendzelienė, mokytoja ekspertė, edukologijos magistrė |
7. | „Koncertinė veikla – muzikos mokyklos pradinių klasių mokinių muzikinę kultūrą ugdantis veiksnys“ | Jolana Gumauskienė, vyresnioji mokytoja, edukologijos magistrė |
8. | „Paul Taffanel gyvenimo ir veiklos poveikis prancūzų fleitos mokyklos formavimuisi“ | Justina Jočytė-Orinienė, vyresnioji mokytoja, muzikos magistrė |
9. | „Sutartinių vaidmuo jaunesniųjų paauglių nerimo dinamikai“ | Sonata Nakrušienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
10. | „Ritmo sistema, ugdant atlikėjus liaudies instrumentais muzikos mokykloje“ | Gražina Noreikienė, vyresnioji mokytoja,
edukologijos magistrė |
11. | „Kultūrinė socializacija mokykloje: Alytaus situacija“ | Mindaugas Orinas, vyresnysis mokytojas, sociologijos magistras |
.12. | „Ugdymo subjektų santykių muzikiniai veiksniai fortepijono pamokose“ | Undinė Pinkevičienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, mokytoja metodininkė,
edukologijos magistrė |
13. | „Mokinių sociokultūrinės integracijos prielaidos, grojant kanklėmis muzikos mokykloje“ | Violeta Prakapavičienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
14. | Režisūrinis projektas „D. Čepauskaitė „Pupos“ | Alma Purvinytė, mokytoja, teatro magistrė |
15. | „Mokinio asmenybės etniškumo ugdymas, mokant skambinti kanklėmis muzikos mokykloje“ | Edita Radvilavičienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
16. | „Paauglių sceninių gebėjimų ugdymo galimybės, mokant groti akordeonu“ | Violeta Ligeikienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
17. | „Valentino Bagdono kūriniai kanklėms“ | Jolanta Sabonienė, mokytoja metodininkė,
muzikos magistrė |
18. | „Mokymas groti birbyne – etniškumo aspektas“ | Dainius Stepanavičius, vyresnysis mokytojas,
muzikos magistras |
19. | „Lietuvių kompozitorių kūriniai soluojančiam trombonui ir simfoniniam orkestrui“ | Ramūnas Valaitis, vyresnysis mokytojas, muzikos magistras |
20. | „Moderni muzika Europoje versus minimalizmas Amerikoje“ | Karolis Variakojis, vyresnysis mokytojas,
muzikos magistras |
21. | „Mokytojo teigiamos autokoncepcijos kūrimo galimybės muzikos pamokose“ | Ilona Vasiliauskienė, mokytoja metodininkė, muzikos magistrė |